Add floating follow and dashboar

Tuesday, 25 April 2017

Omocha

Assalamualaikum.

Aku rasa mesti hampir semua orang pernah mengalami situasi macam ni kan masa kecil dulu;

Nak sangat sesuatu yang kita nampak (idk, mainan ke makanan kat pasar ke apa-apa), tapi tak boleh dapat, sebab mungkin parents kita tak nak belikan ke. Tapi sampai ke balik rumah nangis-nangis terkenangkan"nya". Berjurai-jurai air mata walaupun kita tahu ia bukan milik kita, haha. Tetiba nampak anak jiran sebelah dapat pulak, Allahu.

いくら頑張っても手に入れることができないものがたくさんある。

→ Sekeras mana pun usaha kita, ada benda yang kita memang tak kan boleh dapat.



  • ps:/ Sejak belakangan ni, aku rasa nak berazam nak jadi manusia yang kurang(tidak) berperasaan. Lagi-lagi sebab aku ni 泣き虫(cengeng) tak pepasal. Benda yang entah pape pun nak nangis. Tak paham dengan diri sendiri. Kadang-kadang tengah kelas pun tetiba teringat pasal sesuatu benda, mata otomatik berair. Tolonglaaaaa jadi matang. 


No comments:

Post a Comment