Add floating follow and dashboar

Sunday, 28 September 2014

飛びたいな。。

Assalamualaikum.

Cite dia minggu lepas kitorang kena pindah dari kk11 ke kk12. Malas nak komen apa-apa cukuplah kalau dikatakan yang bestnya kalau petang time rehat sejam je pun bolehla gagah gagahkan diri balik kolej sebab dekat. WiFi yang ok la laju alhamdulillah. Ok dah cukup.

Pastu, kelmarin, due date untuk pilih daigaku (universiti), course semua tu. Aku maciam biasa ah, bab pilih memilih ni mang lembab toksah cakap. Tapi last-last aku try ce test cuba mohon Yamanashi, Gunma dengan Gifu. Mintak kursus コンピュータ理工学科 atau 情報工学。Kaitan dengan komputer yada yada IT stuff cenggitu. Gitu lah cita dia. Jujur aku takdalah aim spesifik pun nak apa apa ke apa kan, jadi aku cuba redha kat mana je Allah campak aku. Pastu ada gak ah jetjet usha kerja kat jobstreet.com tengok gaji jadah semua kan lolzz.

Tapi yang masalah sekarang ni pasal lagi dua ketul exam; EJU (exam entrance ke Jepun la kot, tak ingat kemenda nama panjang nya), pastu 終了試験 (kiranya bapak segala atuk sekaligus sebagai penutup semua exam kat RPKJ ni la).. Kata sensei, batch kitorang tak nampak se-isshoukenmei macam batch lepas. Nampak kitorang cam tak ready lagi. Main-main lagi. Aku pun taktau nak cakap apa pasal aku pun tak sampai feeling nak EJU tu lagi ke lubuk hatiku ini. Tak sedar diri en, padahal haritu beberapa kali Math punya test, dapat punya la teruknya masya Allah ya habibi ya maulana, markah tak sampai separuh pun! (ヽ'ω`)

Aku taktau... Sesapa yang terbaca ni, doakan la semoga Nurdiyana Nabila Azmi Murat, rakan-rakan batch 32 dan 33 RPKJ berjaya lulus EJU dengan jayanya, berjaya graduate drpd uni kat Jepun tanpa perlu ulang tahun, berjaya kembali dan menyumbang kepada ummah, つまりberjaya dunia dan akhirat insya Allah. Semoga orang yang mendoakan juga beroleh kejayaan di dunia dan akhirat, insya Allah. Aminnn

No comments:

Post a Comment