Add floating follow and dashboar

Saturday, 13 October 2012

LALALA..

Assalamualaikum,

So, its SHOPPING time! Haha, seronok bukan main lagi cuci mata tadi. Teman kawan beli baju untuk MGP, aku pun tak terkecuali lah beli gak barang-barang aku. Aku habis tak sampai RM50 pun tapi tetap rasa ralat. Dasar tangkai jering lah gua ni. XD Rasa nak menangis bila terkenangkan saat-saat duitku (atau lebih tepat lagi duit mak bapakku/ rezeki Allah) bertukar tangan. Lololol. Tsk, tsk. T-T


SPM berapa hari je lagi boleh pulak berjalan sana-sini. Haisyy, hari tu konon-konon dah sedar, pe cerita ni? Tapi orang kata rezeki depan mata takkan taknak rembat kot? Insya-Allah malam ni beronggeng ramai-ramai pulon belajar, nak cover semulalah katakan..


Rindu sangat nak layan the GazettE tapi memang takda masa lah. Nak online ni pun Alhamdulillah sempat. Biasanya asal giliran aku nak guna PC kelas, ada je masalah, hal dan sebagainya yang menyakitkan hati serta sanubariku ini. Podahhh..



Nak beli telefon bimbit baru. *mengidam ni bukk*



Habis SPM macam-macam perancangan, tapi aku kena berusaha supaya perancangan berjaya direalisasikan, bukan sekadar impian di langit biru yang memang tak mampu digapai. Ececeh.


Last but not least, to anyone who concerned, please do give scholarship to me. Wahaha. Banyak pulak cantik muka aku ni. Gurau jak.



Cukuplah doakan Nurdiyana Nabila binti Azmi Murat dan Halimatussaadiah berjaya melanjutkan pelajaran dengan biasiswa, mendapat kerjaya yang bagus, menjadi anak yang berjaya menjaga ibu bapa dan adik-beradiknya, mendapat suami dan anak- anak yang menjadi penyejuk mata serta memperoleh kehidupan yang bahagia dunia akhirat. Subhanarobbika robbil 'izzati amma yasifun. Wasamul 'alal mursalin. Walhamdulillahirobbil'alamin.

No comments:

Post a Comment