Add floating follow and dashboar

Friday, 1 June 2012

Sentap jap?

Assalamualaikum,


Setelah sekian lama aku melibatkan diri dengan menatang-menatang alah alaf baru seperti Facebook, MySpace, Twitter, Blogger, Tumblr, Ameblo dan sebagainya lagi, barulah aku perasan satu perkara yang sepatutnya memberi tamparan hebat kepada diri aku sebagai salah seorang khalifah Allah di muka bumi ini.

 . . . . . . . . . . . . . .

Sebenarnya, aku banyak gunakan media-media yang disebutkan di atas untuk perkara keduniaan, boleh kata unsur-unsur the GazettE Islam langsung aku tak terapkan apatah lagi memulakan sebarang langkah mapan dalam menyebarkan syiar yang mulia ini.

Paling bagus pun takat aku retweet atau like je menda-menda yang ala-ala mengajak ke arah kebaikan gitu. Gaya tulisan aku pulak majornya menjurus ke arah minat aku yang fanatik mendalam, (segan nak type besar-besar. XD)  terhadap visual kei, the GazettE, bla-bla-bla . . . . . . . .  . . . .
Bila agaknya aku nak tulis sesuatu yang bermanfaat untuk tatapan semua? Tak lupa juga untuk kebaikan diri sendiri . . .  .


It's better late than never, betul tak? Mungkin aku kena mulakan sekarang, sebelum terlambat.


But please don't expect me to completely drop my passion in visual kei and j-rock things >.<

No comments:

Post a Comment