Add floating follow and dashboar

Monday, 4 June 2012

HIPOKRIT LETTEWWW?



Assalamualaikum,
Rambut sama blonde hitam, hati lain-lain. Depan punya baik pijak protozoa pun tak terhaemolisis, belakang dinasour bronchosaurus pun tempang jap kena pijak. Yaa, aku merepek. -..-
Ramai je antara kita yang mempunyai sifat sebegini, aku yang lemah pun kadang-kandang-kadang  selalu tak terkecuali.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Contohnya, aku akan hipokrit kalau cakap aku tak suka langsung dah visual kei dan dah berubah 100% ke arah pengabdian ke arah Islam. No mannn, I guess not yet. Nanti tetiba aku tulis balik entry pasal the GazettE-bla-bla dan sebagainya, ada pulak yang akan kutuk. Lol, macam la kau femes sangat pun orang nak kisah ==’ Memang, memang aku akan terus tulis, aku tak tipu. Cukuplah aku hipokrit selama ni.

TAPI, paling tak boleh tahan bila ada orang yang kutuk wanita Islam yang bertudung labuh HIPOKRIT. Kata sesetengah manusia ini, “Tudung labuh pun masih mengumpat jugak”, “Kitorang memang nampak luaran bolen macam ni tapi hati baik tau”. Bukan nak cakap apa tapi bukan ke hablumminallah wahablumminannas kan? Kalau setakat baik dengan manusia tapi . . . .
Bukan lah bermakna hubungan dengan manusia tak payah jaga.




sejuk perut mak dia :')




Hipokrit tak hipokrit bukan atas penilaian manusia biasa macam aku, kau, kau dan kau. (too much ‘kau’ to be written here XD)
At least mereka dah mampu mengatasi serangan bazooka pandangan mata-mata liar di luar sana.


p/s: kau tu bila lagi nak berubah, ディヤナちゃん? (speaking to myself)

. . . . . . . . . . . . . . . . . .

No comments:

Post a Comment